Fredag 20/2

Sol idag !



I morse när jag fodrade halv sju hade det börjat ljusna! Det är så härligt, man ser en förändring varje dag att våren är i antågande. Basse talade tydligt om för oss i morse att fågelfröna var slut på  fågelbordet utanför köksfönstret, han ville ha sin "morgontv", Kenta fick snällt gå och fylla på.

Fixade reservdäcket till släpet igår, när jag skulle använda trailern för ett par veckor sedan upptäckte vi att ett däck på transporten var helt trasigt, måste gått sönder på väg hem från Globen i början av december... Det är tur det är en boogie men man märker ju inte att man fått punka...

Ska nog ta en tur med hundarna nu, det är ju så härligt ute!

Ikväll blir det kycklingfaijtas till middag, just det skall ta ut "pippin" från frysen...


Sommarbild 2008
Moa svalkar sig i poolen...

Kommentarer
Postat av: Carro!

Åh, där sa du nåt! KycklingFajitas, muuums!!! Måste bara köpa bröd, sen tror jag att jag har allt!

Ha en underbar helg!!!



Kraaaaam!

2009-02-20 @ 12:26:37
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg
Postat av: Nettan

Tog mig en härlig runda i solen utan att det hjälpte just då, men nu efter lite lunch också så känns det lite bättre i alla fall.



Ni vill inte ta en fika här efter skolan? Hälsa på kissen:-)



Kram SIL

2009-02-20 @ 12:53:06
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0