Fredag 27/2

Dagarna rullar på, på söndag är det Mars, det är ju underbart, snart är våren här på allvar !

Todd har fått W.O på matchen ikväll så han spelar då nästa gång imorgon 15.30.

Kenta är mycket piggare men jag kände mig lite halvsjuk igår kväll, urrk, men jag känner mig mycket bättre idag, vill inte bli sjuk igen !

I natt har det snöat lite igen och var frysgrader imorse. Ser grått ut, tror inte solen klarar att ta sig igenom idag..

Funderar på pizza till middag ikväll, så då blir det lite matshopping till den samt att jag nog behöver fylla på kraftfoder förrådet åt hästarna.

I morgon har Jeff galoppkurs hela dagen, ett pass på förmiddagen, lunch och ett pass på eftermiddagen. Hans galopplärare har varit i Tailand så det har varit uppehåll två veckor från den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0