Fredag 6/2

Snön faller utanför fönstret. Vaknade tidigt idag, 05.30, gick upp och började plocka och diska i köket. Hästarna blir alltid lika förvånade när de får mat tidigare än vanligt. "Loppade" av alla katter och hundar med spott on, jag blir alltid så nojig när det börja klia...

Har fixat stallet och en tvätt. Kenta tog en vals med dammsugaren. Linn börjar senare idag så nu får hon skjuts av pappan till bussen. Ikväll blir det Farsta TK igen. Får fixa tidig middag idag, har inte bestämt vad ännu men tog ut lite fläskfile´ från frysen. Igår åt vi våfflor och Kenta bakade jättehärliga semmelbullar, blev inte alls som mina (torra och mastiga) utan luftiga och härliga. Ibland tror jag Kenta var bagare i sitt förra liv.

Jeff hade fotboll igår och Todd var i Åva på Öppet Hus, så han hann inte med någon träning igår. Todd vill ju gå där och då kan han ha tennis på schemat som han även får lite poäng för.

Ta det lugnt där ute....



Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag tror som du, han var nog bagare, för oj oj oj tror inte jag käkat så luftigt bröd någonstans som hemma hos er då han bakat. Mums!

Ska se om jag får till hjälpliga kanelbullar senare idag.



Kram och lycka till Todd!

2009-02-06 @ 11:38:28
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Carro!

Vad hände med din nya header? Den som var så snygg!



Åh, som Nettan säger, Ben&Jerry glass kostar 49 kr för en halvliter så man äter den med andakt! Men om man som jag, gillar glass med mycket sås, kola, choklad, godis, marsmallows, degbitar, hehehe. Ja, då ska man satsa på Ben&Jerry! Finns i egna frysboxar/skåp i de flesta affärer! finns såååå många härliga smaker! Bäst är Halfbaked!



Kraaaaam!!!

2009-02-06 @ 15:28:06
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0