Mera tisdag

Hemma från jobbet nu, det är inte lika kallt ute som i morse. Om ett tag skall jag ut och hjälpa Jeff & Kungen iväg på en ridtur medan jag fixar stallet. Kenta har varit ute på den "vanliga" långpromenaden med dogsen. Linn kom till mitt jobb när hon var klar med sitt fotoprojekt. Så hon åt lunch med oss och kollade sedan lite på TV tills jag var klar för dagen.

Har kollat på lite trailers av Valkyria med Tom Cruise, verkar jättebra tycker jag.



Valkyria

Originaltitel: Valkyrie


Mitt under andra världskriget
gjordes ett försök att mörda Adolf Hitler.
Det här är berättelsen om mannen som försökte,
Claus von Stauffenberg.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Låter gott! Lagade två middagar köttbullar med sås, så vi har mat minst en dag till;-)

Katten ska ha bantarfoder, det är väl inte gratis heller antar jag...

2009-02-03 @ 21:08:15
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0