På tur med Linn

Åkte med Liten till IKEA för hon skulle shoppa lite för sitt presentkort. Det blev trägalgar, ljus, påslakan och lite andra småsaker. Sedan tog vi Jysk och Willys på vägen hem, äntligen hittade vi några gardiner som Linn blev nöjd med. Förr kunde man ju alltid köpa gardinkappor med det verkar helt ute nu, fanns bara "långgardiner" som var färdigsydda.

Nu är mina ben slut för idag, det är ju det som är så jobbigt med IKEA, att man måste traska runt i hela varuhuset för att komma dit man vill.

Nu ska jag snart kolla på lite skid-VM med en kopp tea. Väntar bara på att blodpuddingen ska bli klar för Jeff är "vrålhungrig", som han uttryckte det för mig när jag kom hem.

Förresten den där Melodifestivalen tycker jag man kan klara sig utan i år, skitdåligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0