Piglördag

Fick en liten sovmorgon idag (halv åtta) innan jag gick ut till stallet och fodrade. Jeff och jag kollade klart på första delen av Härskarringen som vi lånat av familjen på Albyvägen. Började redan igår kväll men gav oss 23.45.

Todd med polare hörde jag senast klockan två sedan somnade jag för gott den natten. Jag undrar hur länge de var uppe...
När de väl vaknat vid halv elva tiden blev det frukost däruppe för dem och mera Fifa spel. Vid 12 hade Todd en match att dömma i Näsbypark så då fick de lov att bryta upp.

Jeff och jag gick ut vid tolv och fixade med stall och ridning, jag "spårade" upp med elmoppen en långslinga på ängen som Jeff och Ross travade och galopperade på, perfekt underlag nu med snön. Det var så härligt med sol och fågelkvitter.

Efter VM-finalerna i skidstafett åkte Linn och jag på shopping. Köpte nya stövlar på Granngården för pengarna som jag fått av kära Mor och Far på min födelsedag. (Har slängt de trasiga nu Nettan)  Handlade mat på Coop till kvällens middag, sedan vidare till Täbban. Där fortsatte jag att spendera min födelsedagspeng på ett par prisnedsatta guldörhängen typ ringar för jag tycker de med "ploppar" skaver.

Todd tränade mellan 16-18 så Kenta, som äntligen känner sig bättre, är och hämtar honom nu. Vi andra är hungriga och väntar på att få äta middag.

Jeff kollar Nu på Sagan om de två tornen som jag har strö tittat lite på mellan varven medan jag fixat med mat och så.


Kommentarer
Postat av: Nettan

gör vågen hejja Tessan!

Tim kommer inte på matchen i kväll, han har kompis här.



Kram från en nybadad SIL(L)

2009-02-26 @ 16:01:58
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0