Ponnygalopp

Här kan man se de preliminära tävlingsdagarna på Täby Galopp 2009.

Ung Galopp

Kommentarer
Postat av: steffi

Hejsan! Såg att du är uppfödare till halvblodsstoet Magi. Jo det är så att jag är medryttare på henne och skulle vilja veta hur hon var när hon var ung? Nu är hon ganska så skarp i sinnet och jag vill veta om hon alltid har varit sådan? Hur är Madicken i psyket? lika istadig? Jag tycker så mycket om den hästen och det skulle vara trevligt att få veta. Du får jättegärna maila mig om du vill. Blir så mycket lättare att förstå sig på henne då. Jag är även lite nyfiken på hur hon var som mamma? skötte hon sig bra trots att hon var lite galen? (lästen inlägget om Madicken) vänliga hälsningar Stephanie mail: [email protected]

2009-02-06 @ 22:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0