Torsdag 12/2

- 4 grader och mulet

Jeff hade teorilektion igår då det var för isigt för ridning, men det är ju också lärorikt och roligt att träffa ridkompisarna annat än till häst.

Todd mötte samma kille som i finalen i den förra turneringen och det blev förlust även igår. Idag börjar ju teamtävlingen i Danderyd, man är två stycken tillsammans som spelar varsin singel och en dubbel och räknar på bäst av det. Roligt att inte tävla "ensam" jämt. 

Jag skall åka en sväng till Täby Centrum för att kolla om broddarna kommit in och se om jag kan hitta knickers till Jeff som har fotbollscup på lördag.

Jag har ändrat lite på headern men jag är fortfarande inte riktigt nöjd...

Kommentarer
Postat av: Carro!

Hallååå!

Broddarna köpte jag på Jarmeus, skoaffären, men dom finns nog på alla skoaffärer! Kolla i Täby C idag!



Åh, vad härligt med 100 års fest i sommar!!! ser fram emot inbjudan!!!



Kraaaaaaam på er alla!

2009-02-12 @ 09:07:07
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0