2009-01-01

Nu ska man lära sig att säga och skriva tvåtusennio..

Vi var hemma och firade "bara" familjen, god middag och efterrätt, kortspel, mysig brasa ute i mörkret och skål i bubbel för alla åldrar. Några få fyrverkerier såg vi annars var det mest smällarna man hörde här ute i skogen.

Jag har städat undan den värsta julen här hemma, gran och julpynt, men adventsstakarna får vara kvar ett tag till, de är ju rätt mysiga i mörkret.

Nu är Todd och jobbar i tennishallen och Jeff skall ut och rida och jag följer med en bit med hundarna. Linn sover väl än kan jag tänka mig..

En god start till Er på det nya året !

Kommentarer
Postat av: Mamma

God fortsättning önskar vi. I dag känner jag mig som Niclas såg ut på annandagen.

Kram.



2009-01-01 @ 18:41:58
Postat av: Nettan

God fortsättning själv:-)

Kram SIL

2009-01-01 @ 19:46:23
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

God fortsättning själv:-)

Kram SIL

2009-01-01 @ 19:46:59
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0