Fredag 23/1

- 1 grad och ett litet snötäcke.

Efter fodringen i morse åkte jag till Toyota i Åkersberga för att lämna in bilen, katalysatorn måste bytas. Som tur är går det på köpegarantin... Fick en liten söt röd Yaris som lånebil under dagen. Känner mig inte helt frisk men klart mycket bättre. Får se hur de övriga mår när de vaknar. Snart har hästarna mumsat färdigt och då skall jag släppa ut dem i hagen, tar en promis med hundarna i samma veva. Har tagit ut fläskfile´ur frysen till kvällens middag.

I´ts Friday I´m in love..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tycker jag nyss åt frukost och plötsligt är det nästa lunch! Knepeliknåpar med bokföring här och Timpa tittar på Knight Rider.



Kram till er alla!

2009-01-23 @ 11:15:55
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0