Lördag 31/1

Mulet och minus två grader.

Det blev mathandling igår efter åtta när jag lämnat Jeff på discot, det var så lugnt och skönt i affären, för vem vill handla en fredagkväll klockan 20 ? Katterna blev nöjda och glada ialla fall. Plockade upp Todd efter Willys, han hade väntat en liten stund för hans telefon hade laddat ur batterierna, snälla Anton gjorde honom sällskap tills jag kom. Det blev en sen middag för oss icke discodansare. Potatissallad och stekta chorizoslantar, gott, snabbt och enkelt...

Idag är årets första galopplektion, vet ej vem som tycker det är roligast, jag, Jeff eller Kungen...
men jag skulle tippa på den sistnämnda...



En av Rosses första träningar i februari 2008 !

Kommentarer
Postat av: Nettan

Räcker med att man först öppnar kylskåpet och sen öppnar en låda med bestick, då kommer han sättandes, jamandes så det hörs till grannen... Yoshi tror att jag lägger upp mjukmat åt honom:-) Lite lyx måste ju kissen få ibland, fast inte alltid när han tror i alla fall.

Ska bli kul med lektion, hoppas det är ridbart och inte för hårt.

Ses om ett par timmar.

Kram SIL

2009-01-31 @ 10:49:35
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0