Onsdag 21/1

Fortfarande  sjuka, nu har Linn varit hos skolsyster med sitt onda öra, tyckte absolut vi skulle uppsöka läkaren. Jag tar med mig alla barnen till lättakuten imorgon bitti, tre flugor på smällen. Själv hostar jag rätt ordentligt men känner mig piggare än igår. Nu sitter grabbarna nerbäddade i soffan och tittar på Australian Open från Melbourne.

Har varit ute i stallet och tagit en promenad med hundarna, det var jobbigt på ängen att springa i snön tyckte Mindy. Hoppas det ligger kvar tills Jeff är  frisk så vi kan tolka igen med Rosse. Kungen skall få sig en femkilometers promenad med storhusse idag.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Så där! Katt avmaskad, lätt som en plätt med nackdroppar. Lite leverpastej efteråt så blev han glad igen.

Har ont i örat jag med, så det blir Rinexin igen. Hoppas ni mår bättre snart!

Kram

2009-01-21 @ 15:35:29
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Jen

Fin blogg, krya på er allihoppa. kram

2009-01-22 @ 09:11:33
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0