R.I.P Harry

Nu är begravningen avklarad, det är tråkigt att man oftast bara träffar Kentas alla kusiner och släktningar vid så ledsamma tillställningar. Skulle vara kul med en grillknytis eller liknade någon gång på sommarhalvåret. Barnen har ju en massa sysslingar som de ej har träffat.

På vägen hem fick vi "soppatorsk" till råga på eländet, har ju kört transport en längre bit och då har ju bilen dragit mer bensin än vanligt, så klantigt. Som tur var var det "bara" en kilometer till Statoil i Kyrkbyn så Kenta skubbade dit och lånade en dunk, stackarn, i kostym och finskor.

Nu har Jeff gjort sig iordning för disco klockan 20.00 i skolan, så nu är det bara att vänta in tiden. Får väl handla lite när jag hämtar Todd i Täby. Kris med kattmaten ialla fall, så det måste inhandlas, annars blir de så förnärmade...



Våra tankar är hos
Sonja
 Ann, Pär & Mona
med familjer

Kommentarer
Postat av: Lina

I går gjorde jag den fasansfull upptäckten att kattkonserverna var slut. Mina katter får alltid lite kattmat när jag varit ute i stallet på kvällen, torrfoder har de fri tillgång på. Det var tre katter som tittade på mig med stora anklagande ögon...oförlåtligt!

2009-01-31 @ 08:38:32
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0