Söndag 11/1

Idag var jag seg, gick och lade mig igen när jag morgonfodrat. Inte förrän 20 över tio gick jag upp, som tur var hade Kenta utsläppet idag. Kenta hängde  med Jeff och Ross på ridturen med löpar kläderna på. Det blev mycket trav idag, Kenta visade Jeff en "ny" ridrunda så han kan hitta den själv en annan gång. Jag och hundarna mötte upp dem på hemvägen. Sedan hjälpte Kenta mig att mocka  ut hos Petter, så han fick nytt strö idag. Nu har Todd och Kenta åkt till Täby för att se KM-finalerna och Todd ska ju vara med på prisutdelningen där vid åtta-tiden. Kenta ska fotografera både där och troligen en hockeymatch också. Nu skall jag snart göra en äppelpaj som vi övriga skall mumsa på.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Har minskat texten i både inlägg och kommentarer, samt bytt bakgrund. Blev det bättre? problemet är ju att för mig ser det helt ok ut.

Kram

2009-01-11 @ 20:58:10
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0