Tisdag 27/1

Känner mig riktigt effektiv, är det Moas förtjänst ?
Har ialla fall varit med Mindy hos mor & far så hon fick leka en stund med Sally. De är så härliga tillsammans, lika barn leka bäst...
Sedan bar det av till V-tuna Centrum, där jag först klippte mig, var ju urlänge sedan, det var så slitet och torrt i topparna. Frissan tyckte att, "du borde nog sköta om ditt hår lite bättre, inpackningar en gång i veckan, bla bla", jag vet, jag är urusel på sån´t där med hår och smink...
Efter klippet, gick jag till Apoteket och köpte enligt beställning från Linn. Konsum nästa, där det blev ost till kvällens middag, samt grejor till semlor. Nu står degen på jäsning, så ikväll blir det årets första semlor till kvällsfikat.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åhhh vad härligt med semlor! Ska se om jag kan hitta lite jäst här hemma så får Staffan köpa grädde på vägen hem:-)

Vi ses i morgon på ridningen?



Puss & kram

2009-01-27 @ 14:33:17
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅH!!!! Fasen vad gott!!! Semlor är det mest geniala som nånsin har uppfunnits!

Kraaaaam från mig till er alla!!!

2009-01-27 @ 19:56:25
Postat av: Carro!

Oops, namnet försvann visst, hehehe, men du fattar att det var från mig va..=)

2009-01-27 @ 19:57:49
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0