Torsdag 15/1

Sol och ett par minusgrader här idag.

Jag fick skjutsa pojkarna till skolan för de var lite söliga idag. Sedan tog jag en promenad med hundarna i sommarhagen, kallt och frostigt. Fryser fortfarande. Sitter och funderar ut vad vi skall ha för mat på lördag när släkten kommer för att fira Linns födelsedag. Sorterar lite bland mina recept. Men jag skall kanske prova något nytt.

I eftermiddag kommer hovis, Rosse skall få skor fram med fyra broddar i varje doja. Sedan kan jag nog börja köra honom igen, om det inte är för hårt. Jeff har fotbollsträning och Todd tennisträning i eftermiddag. Nu skall jag surfa runt lite bland recepten på internet.

Nu när jag hade bestämt mig för att mer eller mindre sluta med kaffe säger dom på radio att
"tre koppar kaffe om dagen minskar risken för senildemens"...

Have a good day, folks !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha! Så mycket kaffe som jag slurpar, tycker jag glömmer mer än vanligt;-)



Kram SenilSIL

2009-01-15 @ 13:04:44
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lyssnade också på radio i morse och tänkte på dig och kaffet. Kanske bäst att ta en slurk då och då.

Kramar

2009-01-15 @ 14:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0