Torsdag 22/1

Det snöar lite lätt utanför fönstret...

Vaknade alldeles sjöblöt efter nattens feberanfall. Pallrade mig upp klockan sju och tog en brustablett. Tog bara med Linn till doktorn för att kolla hennes öra, det var öroninfektion i högerörat, så hon fick några droppar som skall tas tre gånger om dagen i minst en vecka. Vi andra har troligen influensan eller någon kraftig förkylningsvirus, det tar ju 7-10 dagar att bli frisk, så det är väl bara att avvakta om inte något tillkommer. Kenta, peppar, peppar, verkar klara sig. Shoppade upp oss på lite mer "medikamenter" när vi ändå var på Apoteket och halstabletter på Ica. Morötter hämtade jag på vägen hem så kusarna blir glada igen, undrar väl varför dom inte fått på tre dagar. Känner mig lite piggare än i natt, skall ge mig ut med hundarna en sväng nu.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tim har feber fortfarande och hans mage verkar ha fått sig en släng av något elakt... Så han blir nog också hemma ett tag.



Hoppas ni kryar på er snart!

Kram SIL

2009-01-22 @ 13:26:24
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0