Hopptävling 18/7

Uppdatering 20/7:

Fick mail från arrangören, Lilla Ross Man vann även titeln för Bästa valack under dagen ,efter en hård strid på kniven. En ny pokal väntar på honom till samlingen.

Jeff och Kungen var med på Rid och Körklubben Shetlands tävlingar i Norrtälje idag. Team JR hoppade tre klasser och vann allihop, Jeff och Kungen blev därmed dagens bästa Hoppekipage som de fick ett hederspris för. Jeff vann även ett pris för vinstrikaste barn under dagen. Tror även Rosse hade chans på bästa valack, men vi orkade inte vara kvar i värmen och vänta. Linn och Jane var med som tränare och hästskötare, tack för det !
Underbara Rosse som alltid ställer upp och tycker det är så roligt. Och Jeff fick ju träna omhoppningar idag, som också lyckades den här gången.



Alla priser


En Kungsgran...


Ett av startfälten


Team JR


Kungen, vår guldklimp !

Kommentarer
Postat av: Lina

Tessan, jag vet inte vad jag skall säga, har inte ord.



I bland har jag svårt att greppa att jag har haft denne lille guldklimp springande som handhäst i så många år. Jag bugar för er alla som tillsammans omskolat min lille travare till duktig galoppör & hopphäst! Jeff måste vara en enormt duktig ryttare och tillsammans med storasyster, mamma & kusin verkar team JR vara i toppform!



Vilken ofantlig tur att han kom till ert hem!



Kram till er alla!

2009-07-18 @ 19:41:15
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, det verkar vara ett kanonpar Jeff och Kungen. Grattis till den enorma rosettskörden.

2009-07-18 @ 23:28:24
URL: http://www.kennelceciklas.se
Postat av: Carro

GRATTIS LILLA JEFFEN O ROSSE!!!

NI ÄR GRYMMA!!!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

2009-07-19 @ 10:08:15
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg
Postat av: Myran & Matte

Hurra vilket duktigt ekipage de är!

Rosettskörden är ju ett strålande bevis på detta.

2009-07-19 @ 10:44:05
URL: http://www.myrancardigan.se
Postat av: Jerker Klang

Stort grattis till Team JR, Ni är bara bäst!!!!

2009-07-22 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0