Tisdag 14:e juli

Igår blev jag bjuden på lunch av Angarns Signal & Ekonomi AB, jättetrevligt på Brollsta GK, där hade Ingemar Stenmark en egen parkeringsplats!

Jane kom och red Rosse både igår och idag, tack för hjälpen gumman!

Linn åkte till Globen igår för att kolla på "Britta"  Spears, så jag var ensam på kvällen. Min snälla svägerska och bror förbarmade sig över mig och bjöd även på middag, Staffans goda korvstroganoff. Tack!

Idag har jag jobbat, Linn hjälpte Jane att komma iväg på ridtur vid ettiden. Vid fyra åkte Linn och jag till Vallentuna där det blev en synundersökning för Linn så nu är nästan alla papper klara för inskick så hon kan få sitt Körkortstillstånd. Tydligen är de ca fem veckors handläggningstid hos Länstyrelsen... Jag gjorde ärenden på Apotek och Bibliotek.

Todd förlorade sin match idag, så han fick ett femtepris i turneringen. Killarna skulle åka hem nu på kvällen så de är väl hemma till "Morden i Midsommer" ungefär.

Håller tummarna för Jossan som är med på HovslagarSM i Falsterbo, två tjejer mot alla gubbar!!! Hoppas det går bra och hon har roligt, det är ju så fint där, bästa badet i hela Sverige!


Kommentarer
Postat av: Carro

Appropå Ingemar Stenmark! Jag fick hans autograf idag i Täby Centrum! Kände mig lite nördig, men vad fasen, han är ju stor ju! O han satt bredvid oss på cafeet med sin fru o barn!



Hihihi, rooooligt!



Kraaaaaaaaaaaaam!

2009-07-14 @ 21:10:19
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0