Mera 4:e juni

Idag har jag klippt Moa och badat bägge hundarna så nu luktar de så gott, så gott.

Todd fick ett andra pris igår efter att ha spelat sin final. Lite känningar i ryggen, inte undra på det när de spelar utomhus i kylan med bara shorts och T-shirt...

Grillavslutningen med tipsrunda blev lyckad igår, även om vi höll på att blåsa bort så regnade det ialla fall inte.

Idag ska Kenta och Jeff upp till Norrtälje med fotbollslaget för att spela match och avsluta med hamburgare på Donken.

Tårtbottnar är det som gäller idag för mig, har bakat en stor men väntar nu på Kenta som är och handlar fler ingredienser som tog slut här idag.


Kommentarer
Postat av: Myran & Matte

Hur länge håller en väldoftande hund hos er?

2009-06-04 @ 18:34:12
Postat av: Nettan

Har broccolipaj på G här:-)

Det ser lite mera hoppfullt ut på lördag med vädret, håller tummarna.



Kram N

2009-06-04 @ 19:40:44
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Carro

Mums mums muuuuums!

Jag ska sätta upp en lapp på kylskåpet så jag inte glömmer såserna...inte glömma...

2009-06-05 @ 08:41:29
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0