Onsdag 17/6

Börjar bli bortskämd nu, idag var det Linn som stod för middagen, det blev en härlig Carbonara med vitlök.

Efter jobbet idag skjutsade jag Todd till tennisträning och hämtade Jeff från hans tennisläger på Näsaäng i samma veva. En snabbis till Willys på vägen hem för att köpa ett par ingredienser åt Linn. Medan Linn fixade i köket red Jeff en runda på Kungen som var pigg efter två vilodagar i hagen.

Mindy var med mig på jobbet idag till Sallys stora förtjusning, och för första gången kunde systrarna låta varandra vara ifred en stund och lägga sig och sova i samma rum!!! De är ju 11 månader nu och man märker att dom blivit lite äldre till sättet. Dom är så söta ihop, och kul har dom. På Midsommarafton skall de få följa med till Isjön, vi får se om de vågar sig på att bada då.

Ikväll firar jag med en latte, blir rätt sällan nu för tiden med tanke på min koffeinavvänjning, med det är gott att unna sig ibland. Och det är värt det med tanke på att jag inte alls får samma migränanfall längre. (att inte dricka varje dag hinkvis...)

Idag har Kenta hämtat "locket" till poolen som han beställt direkt ifrån fabrik vid Arlanda. Sparade ju ett par tusenlappar på det. Nu skall vi bara klippa till den efter poolens form. Blir mycket snyggare än den eviga presenningen som vi har haft tidigare + att det isolerar mer och håller kvar värmen bättre.



Kommentarer
Postat av: Crudi

Ha en härlig Midsommar!!!



Kraaaaaaaaam från Carro , Melwin o Toobi!

2009-06-18 @ 10:33:10
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0