Tisdag 16/6

Känner mig lite duglig idag då jag lagat punktering på bakdäcket på cykeln. Linn och Jeff tog en provtur när de kommit hem från sitt jobb respektive tennisläger. Har skurat och fyllt vatten i hästbadkaret, det blir ju så äckligt där när det regnar.
Var över på en planeringsfika inför Midsommar hos Nettan på eftermiddagen.

Jeff skall ha en kompis här över natten. Todd tittar på U21 fotbollen. Jag väntar på att maken skall laga middag då han har tisdagar enligt Todds fina sommarschema över middagslagningen. Igår var det Todd som lagade maten, det blev en härlig ost och baconpaj med sallad till. Det kurrar lite i magen nu då det blev lite si och så med lunchen för min del.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ring nästa gång Todd lagar maten, så kommer jag på stört!



Kram N

2009-06-16 @ 20:15:18
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0