Torsdag 18/6

Nu är regnet tillbaka efter en skön förmiddag...

I förmiddags åkte jag och handlade mat och dricka till midsommarafton. Svängde förbi Ridskolan på vägen hem för att hämta torv. När allt var uppackat och lunchen uppäten, skjutsade Kenta Jeff till tennislägret. Jag och Todd mockade ur boxarna. Åkte sedan till Ridskolan igen för att hämta mer torv till box nr 2. Tittade på Jane som hade avslutningshoppning på sitt ridläger, mötte halva släkten där... Sedan vidare till Näsaäng för att dumpa Todd till hans träning och titta på Jeff som spelade sista dagen på sitt läger där. Sedan åkte Jeff och jag och hämtade Linn och Felicia hos Nettan samt lämnade av jordgubbar och färskpotatis till morgondagen. Linn hade jobbat och Felicia hade ridit, ikväll skall Felicia vara nattgäst hos Linn, trevligt!

    
Jeff in action på tennislägret, klicka för större bild !

Har precis hämtat hem Todd, vi fick åka småvägar hem för det stod still på E18 mot Norrtälje redan idag. Jeff red under tiden och hade precis fixat klart stallet när vi kom tillbaka. Nu hör jag Todd vispa smet till pannkakstårta som smaskigt nog skall bli kvällens middag.

Ha en trevlig och förhoppningsvis regnfri midsommar !



Kommentarer
Postat av: Myran & Matte

Pannkakstårta är väl det bästa som finns! Oj så sugna vi blev på det.

Hoppas ni får en riktigt mysig midsommarhelg utan paraply och stövlar.

2009-06-18 @ 19:54:31
URL: http://www.myrancardigan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0