2009-03-05

STORA snöflingor, grått och tögrader.

Moa har börjat väcka mig tidigt (fem halv sex) för hon vill ut, måste nog börja rasta henne ordentligt senare på kvällarna. Har hänt flera mornar i rad nu...

Igår hämtade dom ju min elmoppe och jag saknar den redan. Förhoppningsvis kommer den tillbaka på onsdag.

Todd har idrottsdag idag så han har sovmorgon och skall senare träna tennis.

Har läst ut Snömannen nu av Jo Nesbö, den var nog den bästa av alla i den serien om Harry Hole. Hoppas han skriver på någon ny.. Får se vad jag skall hitta på att läsa nu, några förslag ?

Funderar på om jag skall ta en körtur med Rosse idag, vi får se.
 
De säljer billigt trallvirke denna vecka så Kenta skall passa på att köpa så altanen kan blir klar, bara snön går bort snart och det våras lite mer.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tanten börjar bli gammal... ja hunden alltså, inte du;-)

Nu är jag knådad och misshandlad igen, men det känns skönt i alla fall.



Back to work!



Kram SIL

2009-03-05 @ 12:54:12
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0