2009-03-10

Snö, snö och åter snö.

Jeff, Jane och Mindy har iallla fall kul och är ute och leker i snön. Mindy syns knappt, hon kommer sova som en stock sedan, först promenad med Kenta, sedan dessa underbara barn som är så roliga...

Hämtade "kussarna" vid skolan då jag var klar med jobbet lite tidigare idag. De lekte ju igår men hade kommit igång som bäst när Jeff skulle iväg på tennis, så de fick fortsätta idag. Den "gamla" riddarborgen har kommit fram igen och tvättats omsorgsfullt, tror det är Sagan om Ringen som inspirerar. Jeff skall spara och köpa fler bågskyttar tydligen. Jag tycker det är kul för det är en sådan rejäl och trevlig leksak/prydnad. Hade nog önskat att det fanns något liknade när jag var barn, men man fick hålla tillgodo med sina lantgårdsdjur och smurfar men vi hade kul med dem också...





Kommentarer
Postat av: Nettan

Staffan kommer förbi på vägen hem och plockar upp Jane om det är ok?



De hadde tur du kom och hämtade för bussen kom aldrig. När jag lämnade Tim på tennis (efter att ha fått hämta i skolan pga bussen) kl 15.15 stod det fortfarande kvar barn som skulle åkt med 14.10-bussen, på hållplatsen. Vägarna är ju plogade så inte anser jag att bussen har någon orsak att inte dyka upp alls, dåligt tycker jag!



Tim är ute och bygger snöborg av snön vi nyss skottade ihop.



Kram TröttSIL

2009-03-10 @ 17:22:46
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja dom där smurfarna kommer jag ihåg. Dom lekte jag oxå med när jag var liten.

Mina hundar hade heller inte ledsnat på snön ännu så dom har haft kul i denna idag. Men som du skriver blir de trötta av att pulsa så. Ha det gott.

2009-03-10 @ 19:19:46
URL: http://www.kennelceciklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0