2009-03-17

Vaknade upp till regn och plusgrader idag.

Nu är det klart, det blir kurs för mig och Mindy samt mamma och Sally med start på måndag. Ska bli kul.

Det blir inget jobb för mig idag då "chefen" har blivit sjuk med en förskräcklig hosta. Krya på dig pappa ! Skall nog ta och baka istället då, Sverigelimpa och kanske bullar till barnen om vi har vetemjöl hemma. Det är bra att det regnar då kanske snön försvinner lite snabbare, måste klippa Moas "tofflor" så hon inte drar in så mycket smuts bara..
Tittade på filmen Sex and the City igår,den var bra fast jag inte följt serien, en riktig tjejfilm..


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har sagt det förr och säger det igen: hur i hela friden hinner du med människa? När kliver du upp och när går du och lägger dig om kvällarna? Fullständig dagsrapport önskas... kram /Marie

2009-03-17 @ 08:31:28
URL: http://www.kennelceciklas.se
Postat av: Myran & Matte

Håller helt och fullt med Marie. Hinner inte ens med i tankarna allt det du klarar att göra. Är det något särskilt piller du intar, eller???



Roligt att ni kom med på kurs, det är en upplevelse!



Hälsningar från "västra sidan"

2009-03-17 @ 10:00:43
URL: http://www.myrancardigan.se
Postat av: Nettan

Stackars 'far', hoppas han kryar på sig snart.



Jag har klippt av mig hår... bild i min blogg.



Kram SILen

2009-03-17 @ 11:45:50
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0