2009-03-19

Min PV, personliga väckarklocka, (Moa) väckte mig 04.45, det var dags att kissa. Mindy fick gå ut med lina så jag kunde hala in henne snabbt igen, det är ju annars så mycket som måste kollas.. Man kunde ana gryningen i fjärran och fåglarna hade full orkester, så underbart. Sedan kröp jag snabbt ner i sängen igen och somnade om till halv sju, fodrade pållarna och hade med dogsen. Mindy börjar bli duktig att hålla sig på natten nu, valpen börjar bli en stor flicka..

Igår var det ridlektion för Kungen och Jeff, och Ross var verkligen "på", undrar om han vet att det närmar sig tävlingsdags på söndag.. Petter surar i hagen, men har inte vågat sig på något nytt utbrytningsförsök. Kenta var på fotbollsmöte med Jeffs förädlragrupp och jag hämtade Todd vid åtta som jobbat i fiket i NP.

Idag skall jag kanske ta en sväng till Arninge skall handla lite och ev. åka förbi Hägerneholm och skriva på några årsmöteshandlingar.

Längtar till lördag då det är utlovat sol och 6-7 plusgrader.

Ha det bäst !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Mat inhandlad idag:-)



Kram SILen

2009-03-19 @ 16:48:57
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0