2009-03-24

Flera minusgrader och halv storm med snöbyar

Vaknade tidigt idag pga söta Moa. Somnade sent igår då jag fixade med Linns dator så den skulle bli lite snabbare och få mer utrymme ledigt. Ja ja, blev väl 5 och en halv timmes sömn ialla fall. Idag har jag rensat upp på jobbet efter att pappa legat sjuk en dryg vecka. Han var dock mycket piggare idag. Vi avslutade arbetsdagen med att lämna färdiga ritningar i Täby och gick en snabb sväng i Centrum som givetvis slutade på "gubbdagis" (Claes Ohlson) där investerades det i varsitt 16 GB fickminne. Jag hann också med att bli irriterad på en tant som trängde sig före oss i kön på Forex... Ni vet, jag ska bara..

Linn blev hämtad i skolan pga illamående av Kenta på förmiddagen, men hon är som tur är mycket piggare nu.
 
Jag tog en långsväng med hundarna på ängen kylan till trots, sedan hjälpte jag Jeff i stallet. Han red travbanerundan i full snöstorm.. Där har dom tydligen börjat köra med skogsmaskiner igen så det var alldeles uppkört och förstört sa Jeff.

Fixade pannbiff, potatis och brunsås med grädde till kvällens middag, yammi ! Nu är Kenta och hämtar Todd från träningen, han blir glad av denna middag, gillar husmanskost. Det är bra så mycket som han tränar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0