2009-03-30

-3,5 kg och -10,0 cm !

Söndagen:

Jeff och Kenta stack iväg på fotbollscupen ganska tidigt denna dag också. De fick ialla fall en vinst i första matchen av två och det är ju alltid lite uppmuntrande för grabblaget.

Skjutsade Todd till tennisklubben då han behövde stränga om sina racketar till kvällens dubbel. Under tiden umgicks jag lite med mamma. Mötte henne vid Granngården och vi tog med Sally in för att prova ut en sele och ett halsband som passade henne perfekt. Selen kommer bli bra för mor att ha under sina promenader. Sedan åkte vi "hem" till Kyrkbyn för en tefika samtidigt som Mindy & Sally lekte i trädgården. Hämtade upp Todd på hemvägen.

På eftermiddagen åkte Todd kommunalt till Alvik för han ville vara där lite tidigare, det tog en timme vilket är hyfsat från en "bondhåla" som Brottby.

Jeff red Rosse en runda, tänkte ta travbanerundan men där låg det fällda träd överallt, så han fick vända och ta en annan sväng.

Jag har börjat använda SVTplay lite på datorn, perfekt när man missat något program. Tittade på ett avsnitt ur Brottet och Straffet igår eftermiddag, riktigt spännande, ska försöka hinna se del två idag.

Åkte sedan kvart i sju för att se Todd & Anton spela sin dubbel i JRM, de hade bara spelat ett game när jag kom så jag såg nästan hela matchen. Det är så kul med dubbel, tycker det är mer underhållande än singelmatcher. De vann med 6-4, 6-4 så nu blir det match på tisdag kväll också. Vi skjutsade hem Anton på vägen hem.

Idag är det hundkurs för mig och Mindy, sedan om det blir sol som dom lovat tänkte jag ta en tur med Rosse och vagnen. Jeff har ett tvåtimmarspass med tennis idag. Om en vecka är det påsklov, det blir skönt för barnen.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Carro

Klockan är 10 och du har redan hunnit med en hel dags äventyr! Härligt jobbat, ;)

Ja, trist att jag missade Carins middag i lördags, krock med jobbet..=/



Ha en härlig dag o grattis till viktminskningen! GO TESSAN GO TESSAN!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

2009-03-30 @ 10:17:00
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0