Dopdag 4/3

För nio år sedan döptes Jeff Henrik !  Vi serverade crepes som jag stekt och förberett hela veckan innan. Sedan tog det sju år innan jag gjorde crepes igen...

Det var så roligt, vi fick ett gratulationskort av någon släkting när han fötts, där stod det typ:

Välkommen till världen lilla Yes !

Det var väl inte så lätt att höra skillnad på Jeff och Yes över telefonen kan man tänka...

Igår och idag har jag jobbat med att reda ut bokföringen för SMJ. Alltid lika kul att leka detektiv, kommer så väl ihåg när man satt och letade diffar på banken, i år är det redan tio år sedan vi slutade där.

Idag har Jeff ridit lektion med Rosse, tränat utan stigbyglar, ställa hästen och göra framdelsvändningar. I april skall Jeff & Ross vara med på träning, tävling och uttagning inför Div III i ponnyhoppning. Det blir spännande och en ny utmaning för dem.
 
Kämpar på med mitt snåla kaloriintag, det vattnas i munnen när jag planerar min belöning i helgen, räkor och ett glas vitt vin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0