Middag, Mys & Melodifestival

Idag var de töväder även när jag vaknade, de sägs att det ska bli sju plus och sol imorgon, hoppas !

Ikväll kommer tjejerna med familjer och förhoppningsvis även Farfar på middag. Det blir nog Nettans goda Taco rätt med massor av grönsaker och sedan den goda Annanaspajen till efterrätt. Skall sticka och handla tidigt så man slipper det mesta folket och är ledig för annat sedan. Linn hade lovat och följa med men jag orkar nog inte vänta på att hon skall vakna. (Ska inte glömma smågodiset Carro)
Ska bli så kul att få umgås med Melwin lite, kanske i vaket skick...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi lever. Hade lite mycket att göra i går för jag ville bli klar!



Vet inte om det är mig det är fel på men dina färger på bloggen ser lite.... urtvättade ut, brukar inte den blå och oranga vara lite mörkare liksom?



Ha så kul i kväll. Vi ses om några timmar.



Kram Sil

2009-03-14 @ 09:28:51
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Carro!

Åh, så fick man en förtitt på vad som servaras ikväll! Nu blir jag ännu hungrigare, gud så gott!!! Hahaha, vad härlig du är som köpte lösgodis, det var ju bara nåt jag skrev...inte för att jag bangar..hehehe

Vi ses snart!

2009-03-14 @ 16:34:55
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0