2009-05-11

Jeff red på förmiddagen igår och jag städade i Boden, en mus har bott hela vintern i en av lådorna med hästsaker. Så det blev sanering och städning och jag fick slänga en del söndertuggade och boade benlindor, handdukar, ludd och paddar. Nu har jag försökt spika igen alla hål i den lådan så missödet inte upprepar sig nästa vinter...

Det blev ju som sagt ett dopp för mig i poolen och sedan grillade vi till lunch. Jeff hade fotbollsmatch på hemmaplan vid fem så Todd, jag och Mindy åkte och tittade, Mindy var mest intresserad av de andra hundarna som var där. Laget gjorde en hyfsad insats men lyckades ändå vinna med 2-0. Duktiga killar! Hem och gjorde kycklingwok med ris till middag.

Nu sitter jag och "passar" på Ticnet, då jag lovat att köpa biljetter till Britney Spears åt Linn och ett par kompisar, det gäller att hänga på, biljettsläppet sker klockan nio..

Vid tvåtiden kommer hovis, Rosse ska få nya skor och Petter behöver verkas. Satsar på att motionera Kungen innan. Jeff har tennis idag och Todd har både tennis och fotbollsträning. Om en vecka åker Todd ju till Cypern med skolan, måste fixa lite till det i veckan, växla fickpengar, köpa solskyddsfaktor och så..

Hoppas på sol under dagen. Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Nettan

Allt väl? Förkylning bättre? Min tur att vara orolig nu?



Kram Silen

2009-05-12 @ 21:29:49
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0