2009-05-19

Igår var det sista gången på tennisen för Jeff, väldigt oviss framtid för Karby tennisklubb, tränarna är uppsagda och ingen vet hur det blir till i höst. Hoppas det blir tennis även till hösten i Brottby, annars får det bli Näsbypark om han vill fortsätta.

Igår hämtade jag Linn i skolan och hon hjälpte mig att handla på Willys på vägen hem. Hämtade henne även idag när jag slutat för dagen. Träffade Mats på lunchen idag av en tillfällighet, så vi åt tillsammans, Mats, jag, mamma och pappa. Sedan drog "Tåg Otto HB" vidare mot Bredden och kontorsmaterialinköp medan Mats for tillbaka till Löwet.

Jeff har följt med en kompis hem efter skolan idag så han möter upp Kenta vid fotbollsträningen halv fem.

Det är regnigt även idag här i Stockholmstrakten och inget vidare varmt hoppas verkligen på bättre väder till helgen. På söndag bär det av till Djursholm för den sista omgången i Allsvenskan det skall bli kul om även om det blir tidigt och en lång dag.

Djursholms Ridklubb

 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ska inte glömma att packa in stolarna till på Söndag och någon mumsig lunch:-)



Kram

2009-05-19 @ 15:38:38
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0