2009-05-27

Idag var det jättevarmt redan på morgonen 18 grader, försov mig lite till kvart över sju då jag vaknat vid fyra och legat och oroat mig för kommande händelser. Sen somnar man ju om så skönt och hårt...

Har bakat en laddning till Nationaldagen, sedan var jag iväg och inhandlade lite plastartiklar på Rusta, kollade efter en klänning på Lindex, många klänningar hade dom men ingen som passar mig...antingen korvskinn eller tält...
Pratade en snabbis med Jossan i telefon för att rådfråga om en grej, och hon har det sannerligen inte lätt, stackarn...
Hämtade sedan Linn i skolan och forsatte till Brottby och hämtade Jeff också.

Det har blåst mycket här idag, näst intill storm, men det är ju bra så alla frön och pollen städas bort. Dressyrlektion var det idag för Jeff och Rosse. Kungen hade det lite svårt med koncentrationen för lilla fölet, Mac Chili, gick i hagen bredvid ridbanan. Måste komma ihåg att kolla med Lina hans relationer med föl... Det var samma sak i lördags när vi var där och tränade galoppfattningar, fast han var lite lugnare idag. Så söt där han springer och gnäggar.

Fick dra iväg till ICA för Jeff skall ha filmmys i skolan imorgon, det blev stjärnchips och en Fanta exotic. Nu vill Todd att jag ska dra för han har en polare här och de skall titta på Champions League finalen tillsammans.

Todd har förresten haft det toppen på Cypern, lagom brun och fin. De har i princip varit i varenda stad på Cypern under sin vistelse där. Sett många fina stränder och tränat och spelat ett par matcher fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0