En dag i Östhammar

16/5:

Mamma och jag med hundar åkte klockan åtta mot Östhammar, hundkursen började tio men vi kom lite tidigare så hundarna kunde vara lösa en stund och heja på syrran. Det blev en trevlig dag i solen fast det var lite kyligare på logen där teorin och den goda maten inmundigades.




Mingrid, Mindy & Sally


Det var många som kom



Tindra och Chili visar sina konster


Mamma Vilda
(Både Sally och Mindy är lika henne tycker jag)


Pappa Coffie
(som tyvärr fick en öronskada förra året)


Mamma, Mindy & Sally


Vilda hälsar på Daisy, det fjärde kullsyskonet som var där


Vilda med sin "familj"


Värdinnan


Hundtränaren Camilla hjälper Ia


Teddilyn´s deltagare


Halvbrorsor till Mindy och Sally


Det var mycket att ta in för två "små" tiomånaders tikar.




Till slut vill jag tacka hela familjen Skogström för sin otroliga gästvänlighet.

Kommentarer
Postat av: Myran & Matte

En sån tur att vi fick se hur trevligt ni hade det på "träffen". Helt underbara syskon och övriga hundar också så klart.

Kramis från oss som inte kunde vara med.

2009-05-18 @ 08:08:46
URL: http://www.myran
Postat av: Marie Skogström

Ja,det var en härlig helg. En sån tur med vädret och härligt gäng- även om det var en lite för stor grupp för att hundarna ska orka koncentrera sig längre stunder. Jag tyckte dock att dom var jätteduktiga. kram på er det var jättekul att ni kom och förgyllde min helg.

2009-05-18 @ 23:53:18
URL: http://www.kennelceciklas.se
Postat av: Marie Skogström

Tack för att ni kom och förgyllde helgen med era fina, väl omhändertagna hundar. kram på er.

2009-05-18 @ 23:55:51
URL: http://www.kennelceciklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0