16:e november

Idag har jag tillbringat förmiddagen med Jeff i hans klass. Alltid nyttigt att få se hur det går till live. Nu har jag fått påminnelse över mina kunskaper om Halland. Kunde även tipsa fröken om ramsan, Vi ska Äta, Ni ska Laga... trodde jag alla kunde!

Nu står fiskgratängen i ugnen och skall snart avnjutas som lunch.

Todd kom tvåa i Team Sportia Open, efter förlust i finalen, han fick en fin pokal och en tröja. Ikväll är det utvecklingssamtal för honom och oss i Åva.

Igår var det High Life här då Jeff hade 10-års kalas för några (åtta st) av hans kompisar. En intensiv eftermiddag, minst sagt!

Grattis till Maggan som fyller år idag.

Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTIS TODD!!!

HÄÄÄÄRLIGT JOBBAT!!!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!



P.S Välkomna på 1-års kalas på lördag kl 15!!!

2009-11-16 @ 21:30:49
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0