Fredag 2/10

Idag var det jacka, vantar, mössa och strumpor som gällde på morgonpromenaden. Men nu är det ju oktober och då får man väl räkna med kyla igen...

Idag är jag ledig med Jeff som har studiedag. Vi skall köpa tofflor åt honom, ska även kolla på Jysk om de har någon lämplig gardin och dynor till köksstolarna som matchar kökets nya färger. Skulle vilja kolla på Indiska också...

Igår var jag på kurs i Hallonbergen med Nettan, lite grundläggande om det faktureringsprogram som hon använder i sitt företag. Hittade en trevlig outlet butik i centrumet där, det blev en jacka och tröja till Jeff.

Vid niotiden på kvällen var jag på Magnetröntgen av mitt vänsterknä, läkaren får svar om ca en vecka så då får jag höra vad det är som spökar förhoppningsvis.

I eftermiddag är det hoppträning för Team JR inför Allsvenskan Div II på söndag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0