Halloween !

Kursen som jag var på i veckan var bra och lärorik, man kände sig dock lite slut i huvudet efter tre dagars intensivt kursande.

Igår var vi ute på tomten och fixade lite, grabbarna städade löv så det blev så fint på uppfarten.

Jeff var på eftermiddagen med på en Maxi-tennis turnering i Vallentuna, det är ett poolspel med tiebreak beräkning till 10. Är ju ett jättebra sätt att få matchträning då man får spela 5-6 matcher var. Han fick en fin T-shirt och en liten medalj. Ikväll har han matchtennisträning i Näsbypark en extra grej som de ordnar för barnen i tennisskolan.

Todd har spenderat kväll och natt hos en kompis i Brottby där ett gäng grabbar har haft Fifa 2010 turnering.
Linn var i "stan" igår för att umgås lite med sin kusin.

Igår kväll firade Kenta och jag 22 år tillsammans, jag lagade en pizza med champinjoner, fläsfilé och bernaissås som blev supergod.

Idag skall jag nog försöka få fyr på vår rishög som blivit ganska stor nu när Kenta fällt en del träd under sommar och höst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0