090909

Juste personnummer man får om man föds idag...

Still sick, idag är Todd sämre igen och hemma från skolan. Jeff har ridit och har nu åkt med Kenta på fotbollsmatch i Danderyd, Karby 99:orna behöver en seger idag, så jag håller tummarna.

Hämtade Linn i skolan idag och skjutsade henne till fotvården. Passade på att besöka Apoteket för att fylla på med medicamenter till sjukstugan...

Riktig Brittsommar har vi, bästa månaden på året då man slipper bromsar och mygg när det är varmt. Idag var det 29 grader i poolen och 24 grader i luften, var så sugen att bada men fick nöja mig med att kolla på Kenta som simmade och plaska med mina fötterna, måste ju sköta om förkylningen så man blir bra någon gång i år...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Krya på dig, jag hoppas du mår bättre idag!

Kram SIL

2009-09-10 @ 08:21:41
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

Bättre tack, är faktiskt riktigt hungrig idag. Jobbar vi i morgon?

Kram

2009-09-10 @ 12:15:40
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Myran & Matte

Visst är det väl ett häftigt datum. Min dotter fick glädjen att uppleva det idag som sin enda gång i livet. Extra rolig födelsedag blev det.

2009-09-10 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0