Uppdate

Ännu en underbar morgon med lite värme och sol!

Hovis har varit här i veckan och satt på Musses tappsko (igen), han gillar att springa i hagen den pållen..
 
Igår var jag en sväng till Hööks och köpte ett nytt Fleecetäcke till den busen, ett liknade som Rosse har så nu är dom så fina i sina "pyjamasar". Var också en sväng och hälsade på kompisar i Knvista, NordicLights Stuteri, det är alltid något nytt som blivit gjort på gården sedan jag var där sist. Det kryllade av gulliga svarta kattungar där så jag fick binda händerna på ryggen för att det inte skulle slinka med en hem...


Musses nya täcke, bilden är från Hööks hemsida.

Hade ett trevligt telefonsamtal på färden. Jag fick klartecken till Globen för Jeff & Kungen, lika som förra året, både i showen och steeplen, det blir skoj.


Klicka på bilden !

Hämtade Linn på vägen hem så hon och Jeff skulle hinna rida innan det blev alltför sent. De red till ridskolan och jag satte upp ett litet hinder till Rosse och Jeff, men även Linn och Musse hoppade det! Fick även se Musse i galopp på ridbanan! Lite vinglig och ostadig är han än, men positiv och försöker göra rätt så gott det går. De var inte där särskilt länge men man märkte att han blev trött i hjärnan. Träffade Felicia där och hennes foderhäst hade blivit såld och skulle åka på kvällen, ledsamt för henne.

Idag skall vi kolla på handbollsmatch på förmiddagen, då Felicia skall spela i Vallentuna. Sedan är det galoppkurs för Team JR och på kvällen skall vi fira en fjortis...
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag lovar att sitta bänkad framför TV'n även i år. Så roligt att få se dem i Globen igen!

2009-09-27 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0