10:e april

Gråmulet och regnet hänger i luften.

Igår var det hoppträning i Granbys ridhus, Kungen var laddad till tusen och flög över hindren men i slutet av lektionen blev han trött och fick några stopp när Jeff inte drev och höll om ordentligt.

Var väldigt duktig igår tycker jag själv, som tvättade transport och bil. Åkte med Linn och köpte kraftfoder samt shoppade böcker för mitt presentkort från födelsedagen.

Idag är det galoppkurs för Musse och Rosse som jag skall titta på men innan dess är det "Todds hästsafari" här, Todds tränare skall komma med sin lilla tjej och rida en liten sväng på Kungen.

Väntar på att "Olga" ska komma, kanske blir det imorgon när det skall bli sol här...

Grattis säger jag till min systerdotter Anna som fyller 36 år idag!

Min senaste halvblodsuppfödning, Madicken, föddes idag för 14 år sedan. Hon bor nu på Tungelsta Ridskola.


Foto: Tungelsta Ridklubb


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, lilla Madicken! Vad fin hon är!

2010-04-11 @ 10:54:38
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg
Postat av: anna

Man tackar! Kram Anna!

2010-04-12 @ 09:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0