Påskdagen

Lite solchanser även idag!

Todd har åkt till hallen för att jobba i cafeterian och Linn har cyklat till Albyvägen för att jobba med "sina" sjökartor. Jeff är ute och hjälper våren i diket vid vägen. Själv har jag morgonfodrat, tagit en morgonpromenad med dogsen, tvättat, hängt tvätt, dammsugit och nyss avnjutit en frukostmacka med ägg och skagenröra nu blir det lite datortid innan jag skall ut på altanen och se om jag kan få lite sol till livs.

Igår var det varmare och inga moln så då satt vi ute och käkade frukost hela familjen, mysigt. Innan dess skenade barnen runt på tomten för att hitta sina "påskägg". På eftermddagen blev det familjepromenad med två hästar och hundar, katterna stannade dock hemma denna gång. Är ju inte ofta nuförtiden som man är hemma alla på en gång så det var härligt, en riktig familjedag. God middag hos mormor och morfar, där jag försvann ett par timmar i fotoalbumen från min barndom.

Här kommer en underbar bild på Mindy som Todd tog igår!




Kommentarer
Postat av: Marie

finMindy. Låter härligt med familjedag. Det är såååå lyxigt tycker jag oxå när Rikard är ledig samtidigt som tjejorna så vi kan vara hela familjen. Nu blev dom kvar på Väddö igår, det var inte riktigt planerat men så blev det så idag är det tomt hus. Men dom kommer ikväll igen. kramar på er<3

2010-04-04 @ 10:58:47
URL: http://www.kennelceciklas.se
Postat av: Myran & Matte

Wow om den bilden. Den säger allt om en cardigan!

2010-04-05 @ 09:14:33
URL: http://www.myrancardigan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0