2:a februari

- 2 grader idag.

Igår var jag med Todd som spelade match i Järfälla, det blev en tresetare som Todd vann till slut. En riktig nagelbitare, Farfar var där och gjorde mig sällskap. Nu blir det ny match imorgon halv sju.

Idag har jag jobbat och inte gjort så många knop här hemma, då var jag dugligare igår då det både blev städ och tvätt. Var ute på en solskenspromenad med hundarna och fixade stall mm.

Ikväll blir det Mästarnas Mästare på TV, måste komma på något gott till middag...
Kenta skall iväg på Bowling och middag med tennisklubben.

Linn och Jeff har precis gått ut till stall och hästar. Todd skulle "Fysa" i tennishallen efter skolan så vi får se när han kommer hem.

Känns härligt med februari, lite ljusare både på morgon och eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dET ÄR UNDERBART MED LJUSET OCG SOLEN SOM SKINER hälsn Sonja K

2010-02-11 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0