2010-01-11

Vardag igen!

Nu har alla kidsen börjat i skolan. Idag är jag hemma, har fixat stallet och varit på hundpromenad i det vackra vintervädret. Men det är fortfarande lite för kallt för min smak, - 14 då jag var ute.

I lördags var bror här med familj, jättetrevligt, vi åt och spelade spel in på halva natten, barnen var ute i snön och åkte pulka till halv ett ! 

Hästarna rids igen men det blir ju lite si och så med det när det temperaturen håller på att hoppar hela tiden, tycker inte de ska ge sig ut på ridtur om det är -15 grader eller under, det är ju så lätt att förfrysa fingrar eller tår...

Försöker planera lite inför den kommande högtiden, mitt äldsta barn skall bli myndigt! Helt otroligt, var tar tiden vägen? Var ju inte länge sedan hon kröp på gräsmattan i sin lilla solhatt, vår lilla "baglady"...


Mormor Ingrid och Liten


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin bild!

Kram, ses i morgon.

2010-01-11 @ 13:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0