Myndig !

Till Linn 18 år, 2010-01-13


 
Älskade Liten, vad fort du blev stor

det blir inte alltid som man tror

 

Tänkte försöka vara lite fyndig

när nu min enda dotter blir myndig

 

Självständig och stark är passande ord för dej

min duktiga, vackra, älskade tjej

 

Blod, svett, skratt och tårar

denna familj kan ibland jämföras med dårar

Innerst inne är vi som trädets bark

Seg, beskyddande, kärleksfull och stark

 

Rösta, gå på bar eller ut och köra

snart kan du nu allt detta göra

 

Smal, tjock, stor eller Liten, Linn

tänk på att hela världen är din

 

Men när du vill ut och fara

kommer jag alltid ängslig vara

För, för dig är jag är alltid densamma

din oroliga älskande mamma.


















GRATTIS LINN

ÄLSKAR DIG !

 

MORA


Kommentarer
Postat av: Felicia

GRATTIS !!! :D

2010-01-13 @ 08:13:45
Postat av: Nettan

Grattis Linn!

Många kramar från Pip-Larssons!

2010-01-13 @ 08:36:46
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Grattis älskade Linn på din stora dag!

Många och stora grattiskramar från Höjers!

2010-01-13 @ 08:46:47
Postat av: Myran & Matte

Vi sänder ett stort grattis på din stora dag Linn

från "bloggvärlden"

2010-01-13 @ 09:50:36
URL: http://www.myrancardigan.se
Postat av: Mormor

Stort GRATTIS igen på din dag.

Härliga bilder från åren som gått och fram till nu.

Kramar i massor.

Din Mormor.

2010-01-13 @ 14:21:41
Postat av: Jossi

Grattis älskade lillasyster. Fint skrivet och härliga bilder.

Stor kram från Joss.

2010-01-13 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0