7:e juli 2010

Underbara sommar !

Idag har vi hundvaktat Chilli medan Jossan  (å de fyrtio bananerna) var på jobbet.

Sara har varit här två dagar i rad och hjälpt Jeff med ridningen så båda "Köttbullarna" får motioneras tillsammans. Det tycker dom är kul, de trivs så underbart bra tillsammans (Kungen & Kapten), lika barn leka bäst. Rosse har tagit på sig Mentorrollen till den blott 5-årige Lunne. De är nog lite sura på mig då det är bantningsbete som gäller denna vecka fram till tävlingen på lördag.

En drös tonårskillar har tittat på fotboll (VM på Tvn), spelat Fifa och sovit till långt in på eftermiddagen här i natt. Jag tycker det är kul att de kommer och vill vara här. Nu har jag även lärt mig sova, trots skratt, stamp och liv till långt in på småtimmarna (vårt sovrum ligger rakt under "spelhålan")

Imorgon åker Linn äntligen till London som hon sett fram emot sedan artonårsdagen, hoppas hon får det underbart. Klockan halv sju är det skjutsning till Skavsta som gäller.


Chilli vid Issjön på midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0