Städnoja!??

Det måste vara något allvarligt fel...

Har presterat så det räcker i flera veckor för att vara mig:

Dammsugit nedervåningen
Dammsugit filter
Gjort ren värmeväxlaren samt luddburken i torktumlaren
Startat en tvätt och diskmaskin
Dammsugit bilen
Tvättat bilen
Tvättat elmoppen
Städat vår "hästhalva" i boden (golvet)
Bytt dammsugspåsen (blev mkt grus från bilen o boden)
Slängde mig i bingen för att kolla på val av Talman? (det blev en 10 minuters snooze också)
Gjort lunch
Satt en deg till kanelbullar

Jaja, kroppen får ta stryk nu jag vet, men ibland måste jag bara!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Välkommen hit och fortsätt... behövs!

2010-10-05 @ 11:06:28
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0