Februari

3 plusgrader och mulet på dagen.

Fick till en familjemiddag ikväll, det är svårt att få alla samlade med en massa olika aktiviteter hela tiden, vi åt kycklingspett, ris, wokade grönsaker och en härlig kall sås som jag gjorde med turkisk yougurt som bas. Ett glas vitt till eftersom det blir sparsamt med den varan på helgerna då man nästan alltid har "tonårsjour", men det får man ta när man valt att bo ute i skogen. Har bakat semlor som vi skall äta lite senare, tog min sista påse saffran ur plånboken till dem, jag vet att det är ett konstigt ställe att förvara den på, men den har liksom blivit kvar där med alla kvittona sedan jag köpte dem före jul, men med tanke på ur dyr saffran är så kanske det inte är en sådan dum ide´ trots allt ...



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förvarar också mitt saffran i plånboken!

Bara för att man får den i kassan!



Kraaaaaaaam!

2011-02-02 @ 22:05:08
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0