I väntan på stormen

Fast den är ju redan här..  hann "gå" en sväng med hundarna innan den kom. Nu är Jeff ute och rider, sedan tar vi in pållarna, de gillar inte att vara ute i det här vädret.
 
I morse var jag och tog min andra p-spruta, den funkar super mot migränen, har inte haft ett enda anfall sedan jag började i november. I tisdags var jag hos en Dietist som skall hjälpa mig med lite rådgivning eftersom jag inte kan motionera bort mina extra kilon, det blir nog bra, skall gå varannan månad till honom under en tid.

Igår var jag hos far och jobbade och imorgon skall jag till svägerskan på jobb. Hittade en bild om hur vädret var för tre år sedan , håll tillgodo.


Jeff & Rosse 9/2 2008


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, jag minns! Första gången jag såg bilder på galoppen tänkte jag...nu är Rosse äntligen lycklig igen! Äntligen får han springa och har en liten pojke att göra allt för. Rosse är en trogen kompis.

2011-02-10 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0