10:e juli

Ännu en varm, solig och underbar sommardag!

Igår var jag duglig, tvättade stallet och spolade ur transporten. Och inatt har hästarna fått gå ute då det skall torka upp ordentligt i stallet, så det blir ett par dagars "helbete", de är inte så förtjusta, gillar ju att komma in på nätterna. Helst skulle taket behöva laseras invändigt, är ju inte gjort sedan vi byggde för 18 år sedan, men det är ju så förbenat högt upp..

Nu skall jag ta en sväng med hundarna och se hur hästarna mår, sedan blir det väl ett par dopp i poolen under dagen. Måste köpa te, för jag blir inte riktigt människa om jag inte får Earl Grey på morgonen. Kaffe med... så tråkigt att handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0